Find Metal Sheet Cutting Machine High Speed And High Strength And Stability, Fiber Laser Cutter In Good Quality And Service, Mesin Pemotong Laser Serat Untuk Plat Logam on Industry Directory, Reliable Manufacturer/Supplier/Factory from China.

Inquiry Basket (0)
Home > Products > fiber laser cutting machine > metal sheet fiber laser cutter > SF4020g3 metal fiber laser cutting machine for metal sheet processing ipg laser head 1000w-6000w

SF4020g3 metal fiber laser cutting machine for metal sheet processing ipg laser head 1000w-6000w

Unit Price: 57750~228267 USD
Min. Order: 1 Set/Sets

Product Description

 
Product Description
Penerangan Produk
SF4020g3 metal fiber laser cutting machine for metal sheet  processing ipg laser head 1000w-6000w SF4020g3 metal fiber laser cutting machine for metal sheet processing ipg laser head 1000w-6000w
 
Parameter teknikal
Model
SF4020G3
Kawasan Kerja 
4000mm*2000mm
Kuasa Laser 
1000w-6000w
Perjalanan Paksi X
4000mm 
Perjalanan Paksi Y
2000mm
Perjalanan Paksi Z
220mm
Ketepatan Mengesan Kedudukan Paksi X/Y
±0.05mm
Ketepatan Mengesan Kedudukan Ulang Paksi X/Y
±0.02mm/m
Pelajuan Max paksi X / Y
1.0G
Halaju Pergerakan Max
100m/min

Product Details

SF4020g3 metal fiber laser cutting machine for metal sheet processing ipg laser head 1000w-6000w
Ciri-ciri Produk
1 Model utiliti mengamalkan reka bentuk meja kerja pull-type, yang mudah untuk memberi bahan dan mengambil ruang kecil.
2 Katil itu adalah kepingan dikimpal yang telah disepuh lindap oleh proses kimpalan yang ketepatan. alang itu adalah tuangan aluminium aeroangkasa, mempunyai kekuatan dan kestabilan yang tinggi.
3 Mesin ini boleh berjalan pada kelajuan sehingga 80m / min.
4 Fungsi pemotongan yang unik: teknologi pemotongan cepat, aluminium aloi teknologi pemotongan udara termampat, dan sebagainya.
Aplikasi
Mesin pemotong laser Fiber SF4020G3 digunakan secara meluas dalam perkakas dapur, kotak kawalan elektrik, peralatan mekanikal, peralatan elektrik, kelengkapan perkakasan lampu, pembuatan lif, bahagian auto, perkakasan dan pemprosesan logam.
SF4020g3 metal fiber laser cutting machine for metal sheet processing ipg laser head 1000w-6000w
Packaging & Shipping
Pembungkusan & Penghantaran

SF4020g3 metal fiber laser cutting machine for metal sheet processing ipg laser head 1000w-6000w

Our Services
Perkhidmatan kami

 

a.  Sokongan teknikal 24 jam melalui e-mel, telefon atau perkhidmatan pintu ke pintu;

b. Kami menawarkan latihan percuma di kilang kami, dan jurutera kami tersedia untuk  perkhidmatan di luar negara;

d. Perisian, manual pengguna dan video terperinci CD yang bahasa Inggeris.SF4020g3 metal fiber laser cutting machine for metal sheet processing ipg laser head 1000w-6000w

Company Information
Maklumat Syarikat

 

Tempat Jinan SENFENG Technology Co.,Ltd Headquarter adalah di No.8 West Lingang Road, Lingang Economic Zone, Licheng District, Jinan.

 

Syarikat laser SENFENG dengan semangat "ketekunan, dedikasi, kejujuran, pelanggan pertama, inovasi, perpaduan dan kerjasama", kami sentiasa meningkatkan prestasi produk dan menghasilkan proses. Bergantung pada pasukan R & D lebih 40 orang, kami telah mencapai lebih 30 paten dan berjaya menjadi pusat teknologi pemotongan laser. Pemantauan jauh peralatan laser cnc sangat mudah bagi para pelanggan untuk menggunakan dan menyelenggara, menyediakan mereka dengan projek outsourcing perkhidmatan dalam proses pembuatan baru. Berdasarkan pengeluar saintifik, pengurusan yang berkesan, sistem pengurusan 5s, sistem pengurusan kualiti ISO9001: 2008, prestasi produk yang boleh dipercayai, operasi yang selamat dan mudah, mesin kami telah lulus sijil kualiti CE, UL, dan SGS.

 

Kami berterusan misi "membekalkan pelanggan kami dengan peralatan dan penyelesaian CNC & Laser yang terbaik, meningkatkan kecekapan pengeluaran perindustrian dengan sains teknologi dan inovasi", dan mempromosikan pemasaran dan perkhidmatan selepas dijual produk syarikat. Jaringan pengedaran syarikat kami meliputi setiap ibu kota dan perbandaran terus di bawah kerajaan dan bandar khusus lain. Kami telah mewujudkan hubungan agensi dengan beberapa negara. Produk kami dijual dengan baik di pasaran antarabangsa seperti Amerika, Kesatuan Eropah, Timur Tengah, Asia Selatan, Asia Tenggara, Amerika Selatan, Rusia, dan sebagainya, menjadi penyedia peralatan dan penyelesaian terbaik untuk membantu para pelanggan meningkatkan kecekapan pengeluaran. Pada masa yang sama, penubuhan perkhidmatan 4S, dengan perkhidmatan one-to-one, mengukuhkan hubungan dengan pelanggan baru dan lama, meningkatkan kualiti dan kelajuan perkhidmatan. Dengan kelebihan teknologi, syarikat kami akan terus memperkuat penyelesaian proses laser cnc untuk pelanggan. Dengan titik penembusan teknologi, untuk meningkatkan kedalaman dan keluasan pemasaran, meningkatkan pengiktirafan dan kepuasan pelanggan.

 

Senfeng, dengan visi untuk "Mewujudkan perusahaan mesin CNC & laser yang cemerlang dan mencapai jenama Senfeng global" dan strategi pewrkembangan pasukan bakat, untuk tambah pula daya saing syarikat dan keupayaan pembangunan mampan, sehingga Senfeng menjadi perusahaan maju dalam industri peralatan laser CNC antarabangsa.

SF4020g3 metal fiber laser cutting machine for metal sheet processing ipg laser head 1000w-6000w

 

Certificate
Sijil-sijil
SF4020g3 metal fiber laser cutting machine for metal sheet processing ipg laser head 1000w-6000w
 
Exhibition
Pameran-pameran

Contact us if you need more details on Metal Sheet cutting machine High Speed And High Strength And Stability. We are ready to answer your questions on packaging, logistics, certification or any other aspects about Fiber Laser Cutter In Good Quality And Service、Mesin Pemotong Laser Serat Untuk Plat Logam. If these products fail to match your need, please contact us and we would like to provide relevant information.

Product Categories : fiber laser cutting machine > metal sheet fiber laser cutter